UW SITUATIE
Bij een scheiding kunnen de emoties hoog oplopen, de toekomst voelt onzeker en u vraagt zich af hoe dat straks moet met de kinderen, de financiën en het huis?
HAALBAARHEID
Bij de meeste banken kunnen klanten pas over de hypotheek komen praten als het convenant klaar is. Wij zorgen er voor dat de afspraken die jouw klanten maken voldoen aan de eisen. Wij garanderen dat het convenant van onze klanten niet herzien hoeft te worden. Wat wij berekenen tijdens de scheiding, is gegarandeerd een oplossing die financieel mogelijk is.
Echtscheidingsbemiddeling helpt u om samen goede afspraken te maken voor de toekomst. Het gaat verder dan mediation. Mediation is een vorm van conflictbemiddeling. Via onze partner, geven wij onze klanten ook inhoudelijke informatie en inzichten en helpt u de gevolgen van uw keuzes te overzien.
SAMENWERKEN
Om de scheiding zo goed mogelijk te laten verlopen werken wij samen met een echtscheidingsbemiddelaar. Want een scheiding raakt kinderen soms nog wel meer dan hun ouders. Hoe ziet hun leven er straks uit? Kinderen betrekken de scheiding vaak op zichzelf. Ze voelen zich soms verantwoordelijk voor het uit elkaar gaan van hun ouders. Zowel voor onze klanten als voor de emoties en belangen van hun kinderen is er ruimte in ons scheidingstraject. Onderdeel van het traject zijn ouderschapsplan, kinderalimentatie en een kindgesprek.
Onze partner geeft u advies en legt uit welke consequenties de keuzes van u en uw (ex)partner hebben. De gemaakte afspraken worden vastgelegd in het convenant én in het ouderschapsplan. In heldere taal en juridisch correct. Bent u het helemaal eens met de afspraken? Dan ondertekent u het convenant en regelen wij de verdere afhandeling. De gemaakte afspraak brengt onze partner in praktijk en regelt daarbij ook de gang naar de rechtbank en de inschrijving bij de gemeente.
ANDEREN OVER ONS
Bij de oversluiting van onze hypotheek van een Nederlandse bank naar een Belgische bank zijn wij zeer goed geholpen door Soeverein. Het contact is als zeer prettig, informeel en kundig ervaren, ze namen alle tijd voor ons en bij vragen kregen we snel telefonisch antwoord. In duidelijke, begrijpelijke taal is het traject doorlopen waarbij ook de persoonlijke wensen alle aandacht kregen. Ondanks de tijdsdruk (einde v/h jaar) is het toch gelukt met alle partijen overeen te komen en zijn we nu zelfs beter uit met de nieuwe hypotheek. Op 30 december zaten we bij de notaris om de akte te laten passeren.
Bedankt nogmaals en alle lof voor Soeverein!
J.K. te s’ Gravenvoeren BMijn ervaringen met Soeverein IFS zijn zeer positief. De gesprekken die wij hebben gehad waren in een zeer open sfeer, begrijpelijk en eerlijk.In een eerste oriënterend gesprek is gekeken of het voor ons zinvol zou zijn om gebruik te maken van de producten en diensten die door Soeverein IFS worden aangeboden. Dit geeft je al het gevoel dat je als klant behandeld wordt en niet een target bent dat gehaald moet worden. Door deze ervaring gaan wij kijken of Soeverein IFS ons ook kan adviseren bij belasting vragen voor de aangiftes in zowel Nederland als België. Ben overtuigd dat zij ons hierbij ook van dienst kunnen zijn.
M.G. te Sittard, NederlandMijn contact met Soeverein IFS was ongedwongen, informatief, persoonlijk, recht-door-zee en in begrijpelijke taal. Zonder een product, dienst of zelfs richting op te dringen kreeg ik enkele handvaten en aandachtspunten aangereikt, welke op mijn persoonlijke financiële situatie van toepassing zijn en zullen worden.
Een aangenaam contact met kundige en in normale-mensen-taal sprekende adviseurs, waar ik zeker nog gevolg aan hoop te geven in de al dan niet nabije toekomst