De 90% regeling heeft voor mij persoonlijk de nodige gevolgen (gehad) waarbij Soeverein een prima prestatie heeft geleverd. Wonend in België, een eenmanszaak in Nederland en geconfronteerd met meerdere urgente en grensoverschrijdende fiscaal-juridische kwesties in de privé-sfeer heb ik de begeleiding van Soeverein als zeer waardevol ervaren. De samenwerking kan ik kenmerken als zeer deskundig (hoewel veel partijen zeggen deze expertise te hebben, had ik nog niet eerder meegemaakt dat ze het ook konden waarmaken!). Daarnaast waren de contacten plezierig en respectvol. Ook wil ik niet onvermeld laten dat ze over een goed netwerk beschikken waardoor het mogelijk is om grensoverschrijdend bij de juiste mensen terecht te komen (banken, notaris, adviseurs, etc.); zeker als de tijd dringt, heeft dat zo zijn voordelen. Bij Soeverein nemen ze de tijd voor al je vragen, ook al liggen die strikt formeel gezien buiten de opdracht-overeenkomst. Ik kan Soeverein daarom graag bij iedereen aanbevelen!